Telefooncentrale in de cloud

juli 23rd, 2018 Posted by Nieuws, Telefooncentrales 0 thoughts on “Telefooncentrale in de cloud”

De voordelen.

Het hebben van een telefooncentrale is voor zowel de kleinere als de grotere ondernemer een onmisbare basis in communicatie.

De traditionele telefooncentrale werd altijd op locatie geïnstalleerd. Het allernieuwste, maar ook meest veelzijdige is een telefooncentrale in de cloud.  Het meest praktische is dat u zelf deze centrale op afstand kunt bedienen en instellen. Er is geen fysieke telefooncentrale aanwezig dus bent u niet gebonden aan één locatie. Het enige wat u nodig heeft, is beschikking over internet.

Flexibel

Het is wennen, het niet hebben van een fysieke telefooncentrale. Het voordeel is, dat u overal ter wereld kunt bellen, zolang u maar verbonden bent met het internet. Als u thuis uw telefoon aansluit, kunt u ook met uw bedrijfsnummer bellen. Ook is het mogelijk om op meer dan alleen één telefoon gebeld te kunnen worden. Zo zijn er applicaties voor de computer, tablet en mobiele telefoon. Ook is het mogelijk om te videobellen aan de hand van deze centrale. Internetbellen is schaalbaar, dat wil zeggen dat dit gemakkelijke aangepast kan worden aan de grootte en veranderingen van uw bedrijf.

Snel en goedkoop te installeren

Het installeren en aansluiten van een telefooncentrale in de cloud is binnen 1 dag te realiseren. Ook is het uitbreiden van een bestaande centrale zeer gemakkelijk. Hierdoor kunt u binnen 1 dag uw gehele organisatie voorzien van een telefonie-oplossing. Dit kan u veel geld besparen, omdat u alleen betaalt voor het aantal nummers dat u echt nodig heeft. Ook heeft u geen aanschafkosten van een fysieke PBX. U gebruikt slechte één netwerk voor internet., en betaalt alleen dat wat je echt nodig hebt en gebruikt.

Geen zorgen

Doordat u geen fysieke telefooncentrale meer heeft, is uw PBX veilig tegen brand en diefstal. U hoeft dus geen brandblussysteem te installeren die uw centrale veilig houdt.
Als er door, welke reden ook, de stroom uitvalt, ondervindt u geen problemen., De telefooncentrale in de cloud zal altijd bereikbaar zijn.

Support en ontzorging

Vanwege de deskundigheid van Bévéde is onze support altijd maximaal. Wij helpen u met al uw vragen en spelen snel in op veranderingen en innovatie.

Wilt u weten wat voor úw bedrijf het voordeel is van een telefooncentrale in de cloud? Neem vandaag nog contact met ons op. 

 

ADVIESAANVRAAG

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen. Zie voor meer informatie ook onze privacyverklaring, bereikbaar via de footer van deze website.

Sluiten