afbeelding automatisering bevede zwolle

Zoekt u een KPN telefooncentrale?

centrale
Bent u al geslaagd in uw zoektocht naar een KPN telefooncentrale?

Tijden geleden was KPN de enige leverancier in communicatiemiddelen. Na jaren van groei en overnamen is deze monopolie ondertussen verdwenen. Echter is de KPN nog steeds een zeer sterk merk in Nederland. Veel bedrijven voelen zich comfortabel bij het merk KPN. Ondanks dat KPN geen marktleider meer is is de keuze voor een KPN telefooncentrale nog steeds een goede keuze.

De geschiedenis van KPN

In 1893 kwam de oprichting van de Administratie der Posterijen en telegrafie (P en T) tot stand. Deze zelfstandige organisatie viel toen nog onder de departmentsbegroting van het Ministerie van Waterstaat, Handel en Nijverheid. In 1915 had deze club 75.000 abonnees aangesloten op het telefoonnet. Toe was het nog zo dat een telefonist(e) de verbinding legde.  In 1928 kwam er een In naamsverandering : PTT ( Staatsbedrijf der Post, Telegrafie en Telefonie). In 1931 kwam de eerste telefooncel. De laatste werd in 2011 verwijderd.

Vanaf 1960 wordt de telefoon voor iedereen toegankelijk. Het aantal abonnees verdubbelt van 1 naar 2 miljoen. En in 1980 komt de introductie van de eerste mobiele telefoons. In 1989 wordt de naam van PTT verandert naar KPN. Daardoor wordt het niet langer een staatsbedrijf. KPN is een zelfstandig bedrijf.

KPN is enorm met de tijd meegegaan

KPN groeit hard en in 1993 komt de introductie van internet. Toen ging het heel hard met de KPN telefooncentrales. Het lokaal werken en opslaan werd vervangen voor de cloud.

Bévédé en KPN zijn uitstekende partners

Wilt u meer weten over een KPN telefooncentrale of bent u echt op zoek naar een KPN telefooncentrale? Laat u dan informeren door onze medewerkers. Wij kunnen u alles vertellen en maken geheel vrijblijvend een afspraak met u.

Bévédé groeit mee in de veranderingen en is daardoor flexibel en betrouwbaar

Zoals we in dit artikel beschreven is het snel gegaan met de veranderingen in de telefonie. Die veranderingen zullen doorgaan. bijblijven is daarom van belang. Bevede blijft bij en daarom zijn de telefoniediensten van Bévédé flexibel en schaalbaar. Ze zijn per maand opzegbaar dus u betaalt naar werkelijk gebruik. Voor een nieuwe KPN telefooncentrale heeft u geen grote investering nodig en altijd up-2-date. Zowel uw cloudcentrale als uw toestellen worden automatisch ge-update. Natuurlijk zullen wij eerst met u een afspraak inplannen zodat u uw wensen aan ons kenbaar kunt maken.

Wij helpen u graag met het adviseren van een KPN telefooncentrale.

Neem vandaag nog contact met ons voor het maken van een afspraak.

ADVIESAANVRAAG