Telefonie

Managed Voice

Deze vorm van zakelijke telefonie, heeft als groot voordeel dat er geen fysieke telefooncentrale aanwezig is. Uw telefooncentrale draait namelijk in de cloud en daardoor heel gemakkelijk online door uzelf te gebruiken. U kunt eenvoudig en snel de instellingen van uw centrale aanpassen. Zo kunt u bijvoorbeeld zelf gebruikers toevoegen en verwijderen.

Alle vertrouwde functionaliteiten die u gewend bent U kunt van alle functionaliteiten gebruikmaken die u van een telefooncentrale gewend bent. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

  • Wachtrijen
  • Keuzemenu’s
  • Snelkiesnummers
  • Uitgebreide rapportages
  • Online beheersysteem

Standaard zijn er uitgebreide rapportages mogelijk.

Managed Mobile

Deze vast-mobiel-integratie kende de afgelopen jaren een stevige ontwikkeling en bewees ondertussen ruimschoots zijn betrouwbaarheid. Zowel thuis- als flexwerkers kunnen er perfect mee overweg, gesprekken worden naadloos van vast naar mobiel overgeschakeld en altijd en overal ben je bereikbaar, wanneer je dat wenst natuurlijk.

Verder heb je slechts één mobiel toestel in plaats van twee nodig, zien collega’s gelijk of je lijn bezet is (ook op mobiel) en kun je via de Reach-app zelf je bereikbaarheid instellen. Hierbij nog een aantal sterke punten van Managed Mobile.

  • Het gebruik kunnen maken van twee 06-nummers op één mobiel
  • Met jouw mobiel kunnen aanmelden op een wachtrij
  • Met een vast nummer kunnen uitbellen
  • Collega’s bellen en doorverbinden d.m.v. verkort extensie-nummer
  • Een volledige telefooncentrale functionaliteit op jouw mobiel!

We maken gebruik van het betrouwbare KPN-netwerk. Wij bellen uit via een GSM-signaal en niet via een app.

Bent u geïnteresseerd naar de mogelijkheden?

Neem contact met mij op:

Mail: jan@bevede.nl

Telefoon: 038 428 4650

Of vul ons contactformulier in!